عضو سیگار عضلات محققان مطالعه محققان آمریکایی

عضو: سیگار عضلات محققان مطالعه محققان آمریکایی اخبار پزشکی

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار بین الملل تصویر ، مرد نامرئی که جانشین مرکل صدراعظم آلمان می‌شود

    یک روزنامه آلمانی در گزارشی به صورت سیاسی قدرتمند ولی کمتر آشنا شده است در عرصه این کشور اشاره کرد که امکان دارد یکی از گزینه‌های تصدی سمت صدراعظمی این کشور در

    تصویر ، مرد نامرئی که جانشین مرکل صدراعظم آلمان می‌شود

    مرد نامرئی که جانشین مرکل صدراعظم آلمان می شود/ عکس

    عبارات مهم : آلمان

    یک روزنامه آلمانی در گزارشی به صورت سیاسی قدرتمند ولی کمتر آشنا شده است در عرصه این کشور اشاره کرد که امکان دارد یکی از گزینه های تصدی سمت صدراعظمی این کشور در آینده باشد.

    به گزارش فارس؛«هلگه براون» مدیر دفتر «آنگلا مرکل» صدراعظم آلمان از حزب دموکرات مسیحی (CDU) یکی از قدرتمند ترین اشخاص سیاسی آلمان در دولت تازه این کشور است که نام وی کمتر شنیده شده است است.

    روزنامه آلمانی «هاندلزبلات» در گزارشی به گوشه ای از فعالیت های این صورت سیاسی آلمان پرداخته و از وی به عنوان فردی یاد کرده که می توان به او لقب دست راست مرکل را داد. اگر چه فعالیت های وی چندان رسانه ای نمی شوند ولی در یک مورد می توان به حضور وی در جمع دانش آموزان در دبیرستانی در برلین اشاره کرد. براون حدود یک ساعت جهت آنها راجع به مسایل برجسته روز صحبت کرد؛ مواردی مانند برگزیت و آینده اروپا از جمله مسایلی بودند که بروان در صحبت های خود به آنها پرداخت.

    تصویر ، مرد نامرئی که جانشین مرکل صدراعظم آلمان می‌شود

    وی در صحبت خود به دورانی اشاره کرد که مارک آلمان را به فرانک فرانسه تبدیل می کردند ولی با صرفه جویی مبلغ کمی از آن را هزینه می کردند. ضمن اینکه در تبدیل دوباره فرانک ها به مارک،به میزان قابل توجهی از ارزش آنها کاسته می شد. او در صحبت خطاب به دانش آموزان گفت: «اروپا اکنون دیگر دلواپس موارد این چنینی نیست.» وی سپس قطعه موسیقی که دانش آموزان اجرا کردند را گوش کرد و با دانش آموزان تصویر گرفت.

    اما هلگه براون کیست؟ این سیاستمدار 45 ساله روزانه 15 تا 16 ساعت کار می کند و وقت کمی جهت صحبت در دبیرستان دارد با این حال چنین فرصتی را ایجاد کرده هست. وی تنها عضو دولت آلمان است که در ارتباط نزدیک با مرکل قرار دارد. با این همه شاید عجیب باشد که بدانیم دیگر مقامات در دیگر وزارتخانه های آلمان چندان وی را نمی شناسند. اینکه او چطور توانسته است با وجود رابطه کاری نزدیک با ضخص صدراعظم چندان در انظار حاضر نشود، یکی از مسایلی است که همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد. آنهم در شرایطی که وی از شروع روی کار آمدن دولت تازه مرکل در به جای «پتر آلتمایر» عهده دار سمت مدیر دفتری مرکل شده است است.

    یک روزنامه آلمانی در گزارشی به صورت سیاسی قدرتمند ولی کمتر آشنا شده است در عرصه این کشور اشاره کرد که امکان دارد یکی از گزینه‌های تصدی سمت صدراعظمی این کشور در

    «هلگه براون» مدیر دفتر «آنگلا مرکل»

    حضور براون از جنبه دیگری هم جالب توجه هست. وی متخصص بیهوشی است و چنین سابقه ای جهت یک سیاستمدار که مدیر دفتر مرکل هست، عادی نیست. همچنین توانایی وی در ساماندهی عملکرد دولت در جهت جاه طلبی هایش دیگر توانایی نادر براون محسوب می شود. در این میان یک توصیه مشهود است آن این که دوران صدراعظمی مرکل رو به آخر است و اکنون این پرسش مطرح می شود که آیا هلگه براون به جانشینی مرکل فکر می کند؟ در صورت تائید این فرضیه وی باید به صورت ای آشنا شده است تر در اذهان عمومی تبدیل شود.

    براون در سال 2002 به عنوان نماینده ایالت هسن وارد عرصه سیاست شد.وی در وزارت آموزش و پرورش هم سمت داشته هست. مبنای فعالیت سیاسی وی در ایالت هسن است منطقه ای که وی به خوبی آشنا شده است هست. «آنته شوان» مدیر سابق وی در وزارت آموزش و پرورش چندان از او تعریف نمی کند ولی می گوید که براون به عالی ترین شیوه ای که او دیده سازماندهی می کرد و توانایی او را در پرداختن به مسایل پیچیده ستودنی است.

    تصویر ، مرد نامرئی که جانشین مرکل صدراعظم آلمان می‌شود

    یکی از شاخصه های جالب دیگر این مقام آلمانی این است که وی بسیار میل به دارد که راجع به علوم متفاوت بخواند و فرقی ندارد که آن مطلب در یک نشریه علمی متداول در میان مردم چاپ شده است باشد و یا مطالب پیچیده ای در زمینه فضانوردی و یا فیزیک هسته ای باشد؛ در هر حال وی به همه آنها علاقه دارد.

    با این همه گزارش ها حاکی از این است که مرکل از همکاری با براون خرسند است و گفته: «مشخصه آقای براون موفقیت در کار و نشانه خود و تلاش در این زمینه است که اشتباه نکند.» براون هم در برابر گفته است: «هر آنچه من انجام می دهم تلاش می کنم که به درستی انجام دهم.»

    یک روزنامه آلمانی در گزارشی به صورت سیاسی قدرتمند ولی کمتر آشنا شده است در عرصه این کشور اشاره کرد که امکان دارد یکی از گزینه‌های تصدی سمت صدراعظمی این کشور در

    البته همه هم از براون راضی نیستند. سران اقتصادی از فقدان پیشرفت در زمینه زیرساخت های دیجیتال و دریافت خدمات دولتی به صورت آن لاین راضی نیستند. به این ترتیب به نظر می رسد که نظر های بلندپروازانه در زمینه موجود بودن مهمترین فرم های مدیریتی در وب سایت تا سال 2020، در دولت کنونی محقق نخواهند شد.

    هاندلزبلات در آخر نوشت که البته همانطور که پیشتر هم اشاره شد، براون در ایالت هستن از موقعیت خوبی برخوردار است و چنین جایگاهی امیدواری فراوانی را در زمینه اینکه وی بتواند در دولت، جایگاه بالاتری را کسب کند، زیاد کردن داده است و این امیدواری در حدی است که به نظر می رسد براون نه به ریاست ایالت و یا حدی سمتی اوج در پارلمان آلمان بلکه به نامزد شدن جهت صدراعظمی آلمان فکر می کند. در این صورت وی باید در محافل عمومی حضور پر رنگ تری داشته باشد.

    تصویر ، مرد نامرئی که جانشین مرکل صدراعظم آلمان می‌شود

    واژه های کلیدی: آلمان | براون | سیاسی | اخبار بین الملل


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار